Audit

Serviciile de audit media le oferă clienților de publicitate o evaluare independentă și transparentă a modului în care a fost investit bugetul de media.

Media Hub oferă o gamă de servicii de audit al căror scop este să sporească randamentul, transparența și responsabilitatea alocării bugetului media.

Citește mai mult

Audit

Consultanță

Spre deosebire de auditare, care în cea mai mare parte se desfășoară post-factum, serviciile de consultanță sprijină clienții înainte de luarea unei decizii majore legate de managementul bugetului media.

Utilizarea serviciilor noastre de consultanță vă oferă garanția unui randament optim.

Citește mai mult
Consulting

Training

Companiile care alocă bugete pentru comunicarea în media lucrează, de regulă, cu o agenție specializată și/sau cu furnizorii de media (televiziuni, posturi de radio, site-uri etc). Astfel, este esențial pentru un profesionist de marketing să stăpânească limbajul, noțiunile și conceptele de bază ale planificării și cumpărării de spații media.

Citește mai mult
Training

Despre noi

Fondată în 2006 Media Hub Consultants  este cea mai importantă companie de audit și consultanță media românească. Începand cu anul 2009 Media Hub a devenit partener pentru România al Ebiquity, lider internațional în audit și consultanță media. Din 2014, acest parteneriat a fost extins si pentru piata bulgară, Media Hub oferind în prezent servicii de audit, consultanță și training media ca partener exclusiv al Ebiquity pentru România și Bulgaria.

Misiune și principii

Misiunea noastră este să îmbunătățim randamentul investițiilor în media și, implicit, să contribuim la creșterea valorii brandurilor clienților noștri prin oferirea de soluții personalizate de audit, consultanță și training media.

Ne aliniem standardelor internaționale ale profesiei de auditor / consultant media și  ne ghidăm activitatea după următoarele principii:

1. Oferim clienților noștri soluții personalizate, care să ducă la creșterea  productivității bugetului de media

Credem că planificarea și achiziția de spații media făcute în mod profesionist aduc un avantaj competitiv de marketing.

Optimizarea bugetului de investiții în media se realizează nu doar prin obținerea unor prețuri competitive, ci și prin selectarea canalelor și suporturilor media potrivite obiectivelor urmărite. Cuantificăm valoarea adăugată și pierderile rezultate din planficarea și cumpărarea de spații media și recomandăm soluții de optimizare a investițiilor.

2. Suntem independenți și obiectivi

Media Hub operează independent de celelalte agenții de media și de creație, autohtone sau afiliate la rețele internaționale. Pentru a ne păstra obiectivitatea și rolul de consultant independent, Media Hub nu vinde și nu cumpără spații media pentru clienți și agenții.

3. Confidențialitatea informațiilor pe care partnerii ni le încredințează este sacră

Informațiile pe care le utilizăm în munca de zi cu zi (strategii de marketing și media, prețuri de achiziție, etc) intră în categoria „secretelor comerciale”. De aceea, păstrarea confidențialității absolute a informațiilor primite de la clienți sau agențiile lor partenere este pentru noi prioritatea zero.

Citește mai mult

Back to Top